のんびりまったり、コツコツと。 これを信条に様々な活動をしていますので、こちらでも同じようにマイペースで執筆していく予定です。 悲しい物語は書く予定はないです。 世間では飽食気味の無双系は書くかもしれません。 よろしくお願いします。
カクヨムにて拙作、 「咲き誇る世界 風の四姉妹」 を連載開始。 現代ファンタジーで一風変わった四姉妹のにちじょうものです。 よろしくお願いします。
Latino Heat ... One day I saw the anime of the guy with the shield and the raccoon girl, I discovered that it had manga... that the manga had a light novel and that the light novel had a web novel .... and here I am... reading in English, a Japanese novel... my language is Spanish...!!!!
読む専です。